czwartek, 5 listopada 2015

#weekend

Cześć Wam!
Macie nowe fotki bo ostatnio byłam na zdjęciach, staram się jakoś nadrabiać. Jutro mam półmetek/połowinki, jestem organizatorką i mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i będzie fajna zabawa. Jadę na weekend do mojej bff, więc zapowiada się fajnie. Udanego weekendu.

Zapraszam też na moje inne konta:




sobota, 24 października 2015

#8 come back

Hejka!
Długo mnie tu nie było, powodem tego był totalny brak zdjęć. Ogólnie u nie wszystko dobrze, nie narzekam. Wreszcie się trochę ochłodziło i nie ma takich upałów, średnio za nimi przepadam. W szkole w sumie spoko, tylko tak mi się nie chce uczyć.... Jestem za leniwa, chciałabym to jakoś zmienić, bo tragedia z tym u mnie. Za tydzień idę na kolejne zdjęcia, mam nadzieję, że wyjdą spoko i postaram się dodać kolejny wpis.

Zapraszam też na moje inne konta:

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

#7 BACK TO SCHOOL

Hejka!
Niestety dziś ostatni dzień wakacji, ubolewam z tego powodu bardzo... Te 2 miesiące były naprawdę super, tyle się działo. Będę miała naprawdę dużo nowych i fajnych wspomnień. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i trzeba powrócić do szarej rzeczywistości i wstawania o 6:30, którego naprawdę nienawidzę...Wszystkim Wam życzę wytrwania tych 10 miesięcy i dobrych ocen!

Zapraszam też na moje inne konta:




wtorek, 25 sierpnia 2015

#6 Bułgaria!

Siemka wszystkim!
Więc jak wiecie lub się teraz dowiecie byłam  przez 11 dni na obozie w Bułgarii (Słoneczny Brzeg). Mimo tego, że pogoda trochę się zepsuła to i tak było najlepiej na świecie! Przez pierwsze dni słońce nie znikało, było po 40 stopni, ledwo dawało się wytrzymać dlatego ciągle siedzieliśmy w cieplutkim morzu lub basenie. Niestety potem zaczął padać deszcz, były kałuże na drogach, ale nie było w sumie aż tak źle można było chodzić w krótkich spodenkach. Mieliśmy super kadrę, którzy byli naprawdę wyluzowani czasami, aż za bardzo...if you know what i mean.
O 8 przeważnie była pobudka i chodzący wychowawca po korytarzu krzyczał '' Mamuuuuuuno wstajemy'' tego będzie mi chyba najbardziej brakowało. Ogólnie Bułgaria jest tanim krajem, jeżeli chodzi o różnego typu używki, jedzenie w sumie też. Niestety w hotelu nie było zbyt smacznie więc zawsze chodziliśmy na pizze za 2lv (4zł) która była tak duża i sycąca, że ledwo dawało się ją zjeść, polecam też naleśniki i lody na wagę!W Bułgarii podobał mi się klimat, ludzie którzy cię zaczepiali i prawili komplementy, bary i dyskoteki które zajmowały całą powierzchnię, wieczorne wypady na miasto. No było po prostu super! Za rok raczej też pojadę na jakiś obóz, teraz myślę nad Włochami lub Grecją.

Zapraszam też na moje inne konta:

środa, 12 sierpnia 2015

#5 kosmetyczni ulubieńcy sierpnia

Hejka!
Tym razem przychodzę do Was z moimi faworytami kosmetycznymi w sierpniu. Jak wiadomo mamy upały, które są ledwo do wytrzymania. Nasze włosy, skóra się wysuszają, makijaż rozpływa... Myślę, że nikt z Was tego nie lubi. Mam dla Was kilka bardzo tanich kosmetyków, które są naprawdę fajne i szczerze je polecam :)

Zapraszam też na moje inne konta:
1. GLISS KUR OIL NUTRIVE


Jest to ekspresowa odżywka. Bardzo ułatwia rozczesywanie. Nasze włosy są po niej lśniące i mają ładny zapach. Jest przeznaczona głównie dla osób, które mają problem z rozdwajającymi się końcówkami, gdyż zabezpiecza je. Odżywka zawiera 7 regenerujących olejków odżywczych. Produkt jest bardzo wydajny i wystarcza na długo.
 Cena ok: 15zł / 200ml (rossmann)

niedziela, 2 sierpnia 2015

#4 selfie, selfie, selfie!

Siemanko!
Jak już wiecie lub się teraz dowiecie, uwielbiam robić sobie zdjęcia :D
Przy każdej możliwej okazji cykam fotki, moi znajomi  się już do tego przyzwyczaili.
Niestety mój telefon ma średni aparat, a raczej teraz już nie ma bo go po raz 2 rozwaliłam...w ciągu tyg XD Jeżeli znacie jakieś fajne telefony z dobrym aparatem piszcie w komentarzach. A wracając do tematu oprócz robienia sobie zdjęć, uwielbiam też chodzić na sesje. Jutro mam taką i mam nadzieję, że wkrótce będę mogła się z wami podzielić jej efektami. Niżej zamieszczę kilka moich selfie. Jeżeli chcecie je częściej oglądać dodajcie mnie na snapchacie ( maartyynkaaaa)

Zapraszam też na moje inne konta: 
 instagram 
facebook 
ask


środa, 29 lipca 2015

#3 ladies night

Hejka! 
Wczoraj nocowałam u mojej koleżanki, dopiero wróciłam. Było bardzo fajnie  :D Nie polecam kręcenia się w kółko i nagłego wstawania haha myślałyśmy, że zaraz zwymiotujemy, masakra. Ostatnio to ja wgl mam jakieś dziwne miłosne sny no, ale nie wnikajmy w to. Jutro czy tam pojutrze może będzie kolejna sesja, więc zapraszam do oglądania!

Zapraszam też na moje inne konta: